دهمین کارگاه وکیل حرفه ای (مهارت های بنیادین وکالت)

فیلم و فایل‌های متنی طبق شرایط و مقررات سایت دادبانان، در اختیار دانش‌پذیران گرامی قرار می‌گیرد.

% 100 آنلاین
% آفلاین
% حضوری
تعداد کلی جلسات 16 جلسه
مدت دوره 48 ساعت
تاریخ بسته 1403/02/11 الی 1403/04/10
با ارائه مدرک پایان دوره

دهمین کارگاه وکیل حرفه ای (مهارت های بنیادین وکالت) با دادبانان

با ارائه گواهی پایان دوره از آموزشگاه دادبانان دانا


عناوین دوره‌های دهمین کارگاه وکیل حرفه ای:

لایحه نویسی و فن دفاع

دادخواست نویسی

نکات حرفه ای تنظیم قراردادهای حق الوکاله ، آموزش کار با سامانه خودکاربری وکلا



اساتید دهمین کارگاه وکیل حرفه ای:

  • هادی خسروسرشکی (خسروی)
  • استاد وحید فقیهی محمدی
  • دکتر رحمان عمروانی


ساعت برگزاری وکیل حرفه ای (مهارت های بنیادین وکالت):

روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت 18 الی 21



هدف از برگزاری دهمین کارگاه وکیل حرفه ای (مهارت های بنیادین وکالت):

فعالیت حرفه ای به عنوان وکیل حرفه ای دادگستری، نیازمند مهارت های عملی متعددی است؛ از جمله این مهارت ها، نگارش قرارداد حق الوکاله با موکل، نحوه کار با سامانه خودکاربری وکلا جهت ثبت دادخواست و لوایح، فراگیری تکنیک های تنظیم دادخواست و لوایح مؤثر، فن دفاع شفاهی در جلسه دادگاه، و به ویژه وصول طلب موکل است؛ همچنین یکی از راه های ارتقای مهارت های وکیل حرفه ای، آشنایی با تجربیات حاصل از پرونده های قضایی است که گاهی ممکن است چندین سال به طول انجامد و متضمن نکات ارزشمندی باشد که در طول چند ساعت قابل بیان باشد و وکیل را در مدت کوتاه تری به وکیل مجرب تر تبدیل کند؛ در این راستا، دادبانان مبادرت به برگزاری دهمین دوره وکیل حرفه ای با محوریت آموزش مهارت های بنیادین وکالت به شرح زیر نموده است. با عنایت به تفاوت آشکار میان آموزش های دانشگاهی و مهارت های مورد نیاز وکیل، هدف از برگزاری کارگاه مهارت های بنیادین وکالت، ارتقای مهارت وکلا و کارآموزان وکالت جهت ارائه خدمات با کیفیت در کسوت حرفه وکالت است.




ویژگی ­های کارگاه وکیل حرفه‌ ای (مهارت های بنیادین وکالت) چیست؟

1- بررسی کاربردی موضوعات رایج در موفقیت پرونده ها

در کارگاه وکیل حرفه ای با محوریت مهارت های بنیادین وکالت با طرح پرونده‌های واقعی که در بردارنده موضوعات پر تکرار و رایج در دعاوی ملکی است، سعی می‌شود تا کارآموزان، وکلا و مشاوران حقوقی به طور عملی با نکات اصلی تنظیم قرارداد حق الوکاله، لوایح و دادخواست ها و فن دفاع و طریقه مذاکره با موکل و کار با سامانه خودکاربری وکلا آشنا شوند.


2- جامع بودن کارگاه

کارگاه وکیل حرفه ای و سایر مقررات این حوزه جنبه های متعدد و متنوعی دارد. انعقاد قرارداد حق اوکاله با موکل و رعایت جنبه های قانونی و کاربردی آن حائز اهمیت است. به علاوه، تسلط وکیل به مباحث مربوط با تنظیم لایحه و دادخواست،کار با سامانه خودکاربری وکلا نیز بسیار حائز اهمیت می باشد.در این کارگاه کلیه مباحث مذکور مورد تدقیق و بررسی قرار می گیرد تا مخاطبین، تسلط لازم را نسبت به مباحث حقوقی دعاوی به دست آورند.


3- توجه به رویه قضایی

بررسی آخرین مقررات حوزه وکالت، از جمله آیین نامه اجرایی لایحه استقلال کانون وکلای دادگستری، قانون کیفیت اخذ پروانه دادگستری، قانون وکالت، لایحه استقلال کانون وکلای دادگستری، آیین نامه تعرفه حق الوکاله، آرای وحدت رویه ، نظریات مشورتی اداره حقوقی قوه قضائیه ، ارائه نمونه آرای قضایی، جهت کشف رویه قضایی و سایر مقررات این حوزه که تاثیر بسزایی جهت پیروزی در دعوا دارد، از دیگر ویژگی‌های دوره وکیل حرفه‌ای با محوریت مهارت های بنیادین وکالت است.


4- حضور اساتید مجرب

با توجه به اهمیت جنبه کاربردی کارگاه وکیل حرفه ای (مهارت های بنیادین وکالت)، علاوه بر ظرفیت علمی، به ظرفیت تجربی اساتید نیز توجه گردیده تا در هر موضوع علاوه بر ارائه محتوای علمی مناسب، تجربیات ارزشمند استاد محترم نیز به مخاطب منتقل شود.


5- اعطای گواهی پایان دوره

به تمام دانش پذیران شرکت کننده در دهمین کارگاه وکیل حرفه ای (مهارت های بنیادین وکالت)، گواهی پایان دوره از آموزشگاه دادبانان دانا اعطا می گردد که بی شک در تقویت رزومه دانش پذیران و جذب به عنوان وکیل در موسسات حقوقی یا مشاور حقوقی در شرکت های متقاضی نقش به سزایی دارد.


تلفن پشتیبانی:

📲09104502525

⁦☎️⁩02192002009 


برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شماره 09104502525 در واتساپ، تلگرام یا بله و ایتا پیام دهید.

برای ثبت نام کافیست دکمه افزودن به سبد خرید را انتخاب کنید ، پس از وارد کردن شماره تماس و کدپیامک ارسال شده و تکمیل نام و نام خانوادگی و ایمیل (در صورتی که برای بار اول وارد سایت دادبانان می شوید)، به درگاه بانکی برای پرداخت مبلغ ثبت نام هدایت می شوید و پس از تراکنش ثبت نام شما انجام می شود. دقت کنید پر کردن قسمت اطلاعات تکمیلی در داشبورد جهت صدور مدرک پس از ثبت نام الزامی است. برای شرکت در کارگاه نیز کافیست روی سایت ورود (لاگین) کنید، داشبورد را انتخاب و دوره مدنظر را از لیست دوره های من در داشبورد انتخاب و در روز و ساعت برگزاری کلاس دکمه ورود به کلاس آنلاین را انتخاب کنید. برای مشاهده فیلم و فایل جلسات دوره هم، فردای روز برگزاری به داشبورد خود مراجعه و از سرفصل سمت راست داخل دوره مدنظر خود در داشبورد روی عنوان جلسه کلیک و از فیلم و فایل متنی آن جلسه استفاده کنید.

توضیحات بیشتر
قیمت اصلی دوره 5,000,000 تومان
قیمت خرید بسته 3,500,000 تومان

نظرات

  • profile
    مریم ابراهیمی

    سلام وقت بخیر؛ بعنوان پذیرفته شده ی ۱۴۰۲ کانون وکلای دادگستری، پیشنهادتون برای بنده شروع از این نقطه و شرکت در کارگاه مهارت های بنیادین هست یا احیاناً نیاز به پشت سر گذاشتن پیش نیاز هستش؟

  • profile
    ادمین دادبانان

    سلام، پکیج بنیادین برای شما مناسب هست و پیش‌نیازی ندارد ولی گذراندن پکیج جامع پرورش مشاور حقوقی هم، برای تمام افراد حقوقی، از پایه تا پیشرفته حتما توصیه می‌شود. 🌹

دوره ها و بسته های پیشنهادی